peterencarolien.reismee.nl

Welkom op ons reislog!

Lieve Allemaal,
Welkom op ons reislog!

Nog een weekje te gaan en dan gaat onze reis beginnen! Woensdag 16 juni om 11.30 zullen wij vertrekken van Schiphol en vliegen we naar Hanoi, Vietnam waar onze reis zal starten.

De meeste van jullie weten wel al hoe onze reis er ongeveer uit zal gaan zien, maar voor degene die niet zo op de hoogte zijn nog even een korte samenvatting... Voordat we voor een langere periode in Nieuw-Zeeland zullen gaan doorbrengen wilden wij op de heenweg eerst even genieten van een mooie reis en lange vakantie in Azië. Vanuit Vietnam zullen wij reizen naar Cambodja, Thailand, Maleisië en Borneo (zie ook onze kaart met route). Dan zullen we vanaf Maleisië vliegen naar Australië waar we ook nog een paar weken hebben uitgetrokken, mijn eerste ontmoeting met Australië en voor Peter een langverwacht weerzien. Hier zullen we ook 2 nichtjes van Peter opzoeken in Melbourne. Daarvandaan vliegen we door naar Nieuw-Zeeland waar we eerst Peter z'n familie zullen gaan bezoeken en ik dan zal gaan ontmoeten. Als we hier dan eenmaal een beetje geacclimatiseerd zullen zijn dan willen we, zoals we het nu in gedachte hebben, ons in Wellington op het Noordereiland wat gaan settelen voor ons verblijf voor de rest van het jaar. Hier kunnen we met ons working holiday visum dan wonen en werken.

We zijn nu sinds 1 juni vrij en hebben de afgelopen 2 weken heel veel geregeld en gedaan. We zijn nu dan ook wel echt aan het aftellen en hebben er onwijs veel zin in ook al zullen we jullie wel heel erg gaan missen. Aankomende week hebben we nog allemaal leuke dingen staan met familie en vrienden en dan is het zover!

We houden jullie op de hoogte en ons volgende bericht zal zijn vanuit Vietnam!

Groetjes Peter & Carolien

Reacties

Reacties

Job

Leuk hoor. Ik ga het volgen... :)

Lous

Ik ben heel benieuwd ; )

Machiel

Ik ga jullie volgen hoor, het komt nu echt snel dichtbij.

Ineke

Hoi Carolien en Peter
Ik wens jullie een fantastische reis en ga jullie zeker volgen via deze site.
lieve groetjes

Kees

Lieve Carolien en Peter
Het lijkt mij een geweldig leuke reis, die jullie gaan maken, waarbij ik jullie veel plezier wens.
Leuk om jullie op deze manier ook te kunnen volgen, ook vanaf mijn werk.
Veel liefs van je vader

jeroen en sil

we gaan je zeker volgen

gr jeroen en sil

Beek

Geniet er van!

Ik hoor wel wanneer we langs kunnen komen.

:)

Pamela

Jeetje, het gaat echt gebeuren, bij het lezen van jullie verhaaltje voelde ik toch een traantje opkomen. Ik zal jullie missen maar vind het ook een dappere stap die jullie heel veel gaat opleveren. Ik zal aan jullie denken en uiteraard volgen.

Dikke kus, Pam

Luc

hoi globetrotters in spe,

Jullie gaan een mooie en spannende tijd beleven.
veel ervaringen op doen en vooral veel leren. Van de wereld om je heen en van elkaar. Het belangrijkste wat wij jullie mee kunnen geven is "neem de tijd en heb geduld". Ga er van uit dat dingen niet zo kunnen gaan als je zou willen. Maar door te relativeren en er over te praten me respekt naar je omgeving komt het toch weer goed. Nu genoeg geiten wollen sokken gepraat. Ga er voor en geniet.
groet Luc

mama

lieve Carolien en Peter, ik zal jullie ontzettend gaan missen, maar het idee dat jullie zo iets moois gaan doen, maakt alles goed! Caro, ik vond het heel fijn dat we gisteren nog even konden lunchen met z'n drietjes,en nog even rustig konden praten, tussen alle drukte door. Ga genieten van alles wat het komend jaar op jullie pad komt.

dikke kus mama

gilestine

carolien en peter
maak er een mooie tijd van samen en we blijven jullie volgen zo zijn we ver van elkaar maar toch ook dicht bij
dikke kus voor jullie beiden

vogelopvangdestrandloper

we missen je nu al op de zondag, maar gunnen je alle geluk in je grote droom samen met je vriendin.

en uiteraard blijven we je volgen en we hebben altijd nog een teamfoto als we je echt missen en praten over vroeger

blanche. linda en lucia

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!