peterencarolien.reismee.nl

HAPPY NEW YEAR!!!

HAPPY NEW YEAR!!!

Lieve allemaal, we hopen dat iedereen gezellige kerstdagen en jaarwisseling heeft gehad.
Wij willen jullie allemaal, op deze manier vanuit NZ, een liefdevol, gezond, gelukkig en mooi 2011 toewensen! Bedankt voor al jullie lieve berichtjes en reacties de afgelopen maanden. En we zien er naar uit iedereen weer te zien in het nieuwe jaar!

Het is alweer een paar maandjes geleden dat we zijn aangekomen in NZ en inmiddels zijn we aardig gesetteld hier. Het is niet allemaal heel gemakkelijk gegaan en het heeft wel even geduurd om hier wat op de rit te krijgen. We hebben dus de afgelopen tijd vnl. even genoten van de rust, een vaste plek (ff niet je tas inpakken/uitpakken en verkassen van accommodatie naar accommodatie) en weer aan het werk wat dus betekent weer terug naar de orde van de dag. Doordat we veel een op een contact hebben gehad met familie en vrienden thuis is het merendeel van jullie wel aardig op de hoogte hoe het ons vergaat maar voor diegene die dat niet zijn werd het natuurlijk wel weer eens tijd om wat van ons te laten horen! Daarom hebben weeen paar verhaaltjes geschreven, wat fotootjes geplaatst en zelfs een paarfilmpjes gepost voor degene die het leuk vinden.

Lieve groetjes van Peter & Carolien

gilestine

voor jullie ook een heel goed 2011 vol met liefde en gezondheid en geluk en voor ons dat we weer een prachtige neefje of nichtje mogen krijgen
neem het er nog even van in dat grote land
gr gilestine en jeroen

Tante Magda en Oom Aad

Hallo Peter en Carolien,

Voor jullie ook een goed en gezond 2011!
Geniet nog maar van jullie verblijf in Nieuw Zeeland.
Wij hebben lange tijd niets gehoord, ook niet van de familie dus het was leuk weer wat te horen.
Al loopt niet altijd alles zoals jullie gepland hebben het is toch een geweldige ervaring die jullie opdoen.
Sabine gefeliciteerd met je onderscheiding! Leuk hoor.
Hartelijke groeten uit een nat en koud Nederland.

Patricia

Hey Carolien en Peter,

Nogmaals Happy New Year! Wat leuk dat ik jullie vannacht (en bij jullie rond het middaguur) heb gesproken op skipe! Het was net of jullie heel dichtbij waren........super dat dit bestaat.
Heel veel plezier nog en ga vooral nog genieten! En ook van het mooie weer, dat ga ik ook doen in kenia!

Dikke kus, patries

Papa

Hallo Carolien en Peter,

Ook via deze weg, nogmaals de beste wensen en een goede gezondheid in dit nieuwe jaar. Leuk om op deze manier eenieder weer even bij te "praten". Veel plezier de komende maanden in het werk en met het rondreizen door NZ. We zien elkaar snel weer op skipe.

XXX Papa

mama

hoi lieverds, alsnog de beste wensen en nog heel veel reisplezier. Klinkt allemaal heel gezellig daar en wat een mooie foto's! Leuk om die te bekijken, dan krijg je er een beetje een beeld bij hoe het daar is.
dikke knuffel van mij en zien elkaar weer gauw op Skype. liefs mama