peterencarolien.reismee.nl

Nieuwe foto's geplaatst Thailand/Maleisië/Borneo

Hallo allemaal,

We hebben zojuist weer een greep uitonze foto's op de website gezet. Na 6 dagen Perth, vliegen we vanacht naar Sydney

Laughing

Tot zover!

Gr. Peter en Carolien

Job

Schitterende foto's luitjes!

gilestine

leuke fotos
fijn dat we zo met jullie mee mogen genieten van jullie avontuur
nog heel veel plezier samen
dikke kus van jeroen en mij

Hans en Trudy

Lieve Carolien en Peter, endelijk dan jullie weblog bezocht ik weet het een schande zo laat. ziet er goed uit en mooie foto's. heb mij aangemeld, voor als er nieuwe berichten zijn, dus kan en zal het nu regelmatiger bezoeken. heel veel plezier. Groetjes Hans en Trudy

Relinde

Leuk om weer wat foto's te zien! Ziet er allemaal heel mooi uit. Krijg ik helemaal zin in onze vakantie. Het aftellen is begonnen, nog minder dan een maand. Ik hoop je binnenkort even te spreken. Ik ben tot 1 september nog thuis.
Heel erg veel plezier!
Liefs

Papa

Eindelijk weer eens tijd om foto's te bekijken, ook de vorige serie. Heel erg mooi allemaal. De kookles ziet er leuk uit, echter voor mij geen kikker, zelfs geen bil. Ook de down hill van Peter ziet er leuk uit, stoer pak. Veel plezier in australië.

mama

prachtige foto's! Lekker plekkie dat resort aan zee!
Spreek je gauw weer, dikke kus mama

Armand

Joow, ik had even wat in te halen qua lees en kijkwerk, maar erg fijn!! Amusante verhaaltjes en superfoto's. Toch volgend jaar maar even sparen voor Azië denk ik. Maargoed, jullie zitten alweer in meer westerse sferen. Heel veel jolijd nog Peet (aka Petak) en Caro!

Mayke

Hoi lien,

Heerlijk om al die mooie foto's te bekijken en jullie leuke verhalen te lezen. Had het de afgelopen tijd erg druk, maar ga vanaf nu weer regelmatig wat van me laten horen!
Veel plezier en tot mails.

Dikke knuffel Mayke

Ineke Knaapen

Hoi Carolien en Peter Tjonge wat een geweldige reis, leuk om jullie zo te volgen maar na alleen lezen zal ik nu ook eens een bericht achterlaten. Met Sail hebben we hartstukke leuk met Kees en Corry gevaren, Paul en Arieke waren ook mee, die zijn vandaag met vakantie naar Toscane vertrokken.
Arieke heeft zondag de Dam tot dam loop weer gedaan viel heel erg tegen maar wel gehaald maar ze gaat het niet weer doen zegt ze. Het niet meer werken bevalt goed en 10 okt. ga ik 3 weken naar syrie en Jordanie. nu luitjes nog mooie tijden lieve groetjes Ineke

mama

hoi lieverds,

Prachtige foto's! Dat Opera House is wel heel bijzonder om dat van dichtbij te zien. Wellington lijkt me wel een mooie plaats. Veel succes met alles.
dikke kus mama